e martë, 8 prill 2008

Expo bevisar ånyo vilka pajaser de är

"Runar Filper är kritisk till att SD-Värmland valt Mikael Karlsson till vice ordförande. Runar Filper anklagas i sin tur av Mikael Karlsson för att bete sig "som en diktator".
Expo"


Detta scoop publicerar Expo i dagens postning:http://www.expo.se/2008/48_2237.html
under en bild av Värmlands ordförande Runar Filper.
Expo glömmer några ytterst viktiga fakta, nämligen att SD Värmland redan har en vice ordförande Yngve Johansson som mig veterligen inte ersatts.Pratade med Yngve senast i dag. En annan viktig sak är också att Värmland redan haft sitt årsmöte där vi valde styrelse. Något extra årsmöte känner jag inte till. Ordföranden i Värmland har vaken makt eller lust att avsätta nån i Värmlands styrelse mig veteligen. Vad jag vet är det fortfarande medlemmarna på årsmötet som har den makten

Än en gång visar Expo sin inkompetens. På hög tid att lägga ned verksamheten!!

Göran Olsson andre vice ordförand SD Värmland mig veterligen.

3 komente:

Anonim tha...

Snarare att man råkat blanda ihop korten, studerar man den övriga artikeln och negligerar bildtexten så ser man att Expo avser Karlstad.

Göran olsson tha...

Det är möjligt men faktum kvarstår att Expo är en vidrigt åsiktsförtryckande sekt som enbart suger ut skattepengar.

Denna kommunistanstrukna sekt som har sina rötter från våldsdömda vänsterextremister har ingen trovärdighet.

Anonim tha...

Nynazister har ingen trovärdighet. Bloggtönt.